Müller Péter, Milka, MILF?
Meglehetősen régóta képezi találgatás tárgyát, hogy a Rubint Réka 50 szavas szókincséből formálódó közhelycunami valójában milyen forrásból származik. Értelmi szerzőként felmerült Müller Péter neve, az ő Szeretetkönyvének első oldala Réka szinte egyedüli szellemi táplálékának tekinthető. Nemrégiben azonban olyan jelenséggel szembesültem, amely alapjaiban rengette meg eddigi nézeteimet. Réka 100 kilós hölgyek miniszoknyáján felbukkanó lila elefánt fóbiáját már kiveséztük, azóta viszont a színhez való újabb markáns kötődésére derült fény.
Alaposan kikerekítettem a szemem a MILKA reklámszlogenjeivel való találkozásom alkalmával. Ilyen nincs és mégis van? Létezik, hogy a MILKA egyenesen lenyúlta a SZÍV-MILF életérzést? Vagy fordítva? Döntsétek el magatok!
Hányszor halljuk Rékától, hogy MERJ ezt és azt megtenni...
A temérdek lila idézet még gyanakvóbbá tett, mintha csak a nagyasszony szívdobogását érezném pulzálni az univerzumban...
Aztán rögtön itt vannak azok a plakátok, amelyek kapcsán már látom is a lelki szemeim előtt a leghevültebb BEST OF RAJONGÓKAT ecsettel a kezükben elmélyülten idézeteket pingálni a tehén oldalára.
Több mint gyanús mértékű összecsengést véltem felfedezni a célkitűzések vonatkozásában...
...illetve az azok megvalósításához szükséges lelkület tekintetében is...
Na és ott vannak a gyanakvásra jócskán okot adó kulcskifejezések...
És létezik, hogy még ez is?
Aztán nem csupán az egész életfelfogás, de annak gyakorlati kivitelezése is kézlegyintéssel el nem intézhető párhuzamokat enged láttatni... Hát, nem pont így kerekednek fel?
És nem pont így múlatják az idejük java részét?
Véletlenek pedig nincsenek, minden felvilágosult ember jól tudja, hogy az Isten álruhában...
Teljesen elképesztő számomra, hogy még az idézőjelek használata is olyan rékásan bárgyú, pedig minden illusztrációt a MILKA oldaláról kölcsönöztem, az általam végzett kiegészítések szemmel láthatóak!
De folytassuk is a prezentációt! Őszintén!? Nem pont így érkeznek haza?
Az anyai szerepről való elképzelés, valamint a gyermekek erre való vélelmezhető válasza ugyancsak kísérteties hasonlóságot mutat.
És hát szilárdan meg vannak arról győződve, hogy ők ketten, ha színre lépnek...
Na, most aztán teljesen elvesztettem a fonalat. Akkor most ki az ötletgazda, ki kölcsönözte a másik üzenetét? Még az is lehet, hogy a válasz reményében kénytelen leszek 3000 forintért feliratkozni Réka InterContinentalban tartandó előadására?
Ja, az egy másik reklámszlogen miatt számomra kizárt... M&M = Média Márkt, azaz oda én nem megyek,
(Forrás: Rubint Réka és a MILKA facebook oldalának képei )