Malacperselyek türelmetlen csörömpöléssel törnek, spórolt forintok csilingelnek, megkímélt papírpénzek ropognak. Spájzok legfelsőbb polcairól kerülnek elő a megtakarításokat rejtő befőttes üvegek, a párnahuzatok is úgy gondolják, többé nincs mire várni, mert a kisember a tőzsdére igyekszik...
Ja! Kisember alatt nem az Update által megszólított célközönséget értem, hanem...
...azt a nonstop üzemmódban nagyot mondó, önfényező ex-sétálórendőrt, aki már egy ideje magát a korosztálya legsikeresebb képviselőjeként aposztrofálja.
Mint azt Norbert Vezéremtől megszokhattuk, a legbagatelebb csippcsuppságot képes hol kenetteljes álszentséggel hol bicskanyitogató pökhendiséggel önreklámmá változtatni. Pechjére genetikai kódjai nyomokban sem tartalmaznak méltóságra való fogékonyságot, tekintélyre való érdemességet, stílusérzéket. Szerencsére, ezt egyre többen így gondolják.
Hála égnek, egyre kevesebben dőlnek be Norbert Vezérnek a tőzsdét megcélzó, vörös szőnyeges bevonulásához megálmodott grandiózus offenzívájának. Téveszméivel ellentétesen nem a kis sünből lett ugribugri aerobicedző nőtt fel a kihíváshoz, csupán a becsvágya hatalmasodott el kritikus mértékben. Az sem változtat a tényen, hogy az Update művekből érkező rekláminvázióban majd megfeszül, annyira igyekszik a magabiztos, artikulálni képes üzletember benyomását kelteni. Lelki szemeim előtt szinte látom, ahogy a forgatásokon a csapó előtte még soha nem tapasztalt iramban kopott el...
A reklámspotokban szűnni nem akaró lelkesedéssel igyekszik elhúzni a tőzsdére csabító mézes madzagot, ennek érdekében a valóság nem kis mértékben kerül kozmetikázásra. Norbert állítása szerint a szénidát szénhidrátcsökkentett és gluténmentes termékek piacán a legnagyobb kínálattal rendelkező cég az övék, ezt cáfolandó elég csak benézni a CH-minusz webáruházba. Norbert legnagyobb sajnálatára az ott található termékeket nem tudja átcímkéztetni és jelentős árréssel megfejeltetni. Na, és ki hallott eddig az Update gluténmentes kínálatáról? Minden befektetni szándékozónak szeretném felhívni a figyelmét arra a tényre, hogy az Update ezen paraméterekkel bíró árucsoportja ott látható a Vezér asztalán.
Szánalmas... Mint az igyekezet, amellyel az ügynökre emlékeztető kisember nagy vezérnek akar látszani. Nem csodálom, ha ebben a törekvésben időnként megpihenni támad kedve... Még szerencse, hogy hátradőlhet a fejtámlás irodaszékében...
Látszólag hiába ez a kényelmi funkció, valami hibádzik hozzá. Mi is?
Bár az nem kizárható, hogy ez a szék a cég másik részvényese kedvéért képezi az irodabútorzat részét. Rubint Réka ugyanis előszeretettel manikűröztet a vállalat központjában. Képességeihez mérten így tud hozzájárulni az Update NYRT sikerorientált működtetéséhez.
Mazsolázzunk tovább a fotó további mulattató mozzanataiból! Norbert Vezér Úr sajnos még mindig alkalmatlan összehangolni a földtekét körbeölelni képes hosszúságú ingujját a kihízott sztájlisztolt repiöltönyeivel. Személyes megjelenése legalább jól illeszkedik az íróasztala nívójához.
Szóval, mindezek tükrében olthatatlan kíváncsisággal várom, ki lesz az A kategóriás, Magyarországon még nem látott világsztár, aki a nem létező boltokról mesél a részvényvásárlás céljából kiválasztott törzsközönségnek. Eddig ugyanis hiába írták alá a fél világot azok a bizonyos Update üzletek csak az íróasztal mélyén lapuló szerződéseken léteznek.
Norbert reklámkampányában eddig egy őszinte mondatot véltem felfedezni... A dadogásáról hirtelenjében megfelejtkezve, felcsillanó szemmel közölte, hogy a franchise boltok tulajdonosainak vérre menő harcot kell folytatniuk. Ez igaz...
A kezdetektől fogva ők küzdenek, hogy az irreális nagyságú befektetésük megtérüljön.
Ők néznek azon vásárlók szemébe, akik tudják és érzik, hogy túlárazott termékeket akarnak rájuk sózni, de kiszolgáltatottságukban nem mondanak nemet.
Ők azok, akik a sorozatos beszállítóváltás alkalmával magyarázkodnak, miért üresek a pultok.
Ők foglalkoztatják azt a sok embert, akit a 17 fő alkalmazottal dolgozó Norbert Vezér magáénak mond.
Ők lesznek azok, akik majd kirakják a ZÁRVA táblát, amikor sokan döbbenek rá arra, hogy a 10 Ft névértékű 990 forintért piacra dobott részvények hasznát csak kevesek élvezhetik?
A cégtemetőben vajon értéktelen papír lesz a szemfedő?
Egy biztos, a holnapi nap folyamán a celebpár olyan elszántan fog a híres reklámarcba csimpaszkodni, mint ahogy a bolha küzd a kiválasztott kutyán való kapaszkodás lehetőségéért...
Talán nem lehet egyszerű a felkapaszkodók élete. Az is lehet, hogy könnyebben elviselhető, ha piával tompítanak?
(Forrás: Rubint Réka és a Norbi Update facebook oldala)