Az Update termékek hatékonyságával és egészséges mivoltával kapcsolatban az ősi kódrendszert a földbe taposó franchise boltok megjelenése óta csilliónyi kérdés vetődik fel. Mindenfajta gondolatfűzés nélkül tallóznék a legnagyobb fejtörést okozó dilemmákból:
Az Update mindenhatósága a szénhidrát könyörtelen csökkentésén alapszik. Valójában mit kap a CH-szegény vásárló cserébe azért, amikor képtelen megzabolázni a túlevésre késztető démonjait? Valamit, ami olyannak látszik, mint a bűnös alteregó, olykor kicsit rondább, külön könyvtár kell a benne szereplő E-betűk katalogizálásához, összetevők tekintetében gyanúsan sokat időzhetünk a fűrészpor és szója címszavaknál? Talán ez a pótmegoldás csak annyira igazi, mint a tányérra kozmetikázott sütiszív dobbanása?
(Figyelem! A kép eredeti Update reklámanyag!)
A termékek java nem a szénhidrátfogyasztást fellángoló szenvedélyként azonnal követelő vágynak készül, ha a lejárt szavatosságú Upkenyér hetek múlva is hadra fogható a kilók elleni harcban? Ha a kedvelt termékeik közül több mélyhűtőben, ömlesztve kerül tárolásra a debütáló kiolvasztásig, a vásárló kap-e figyelmeztetést arra vonatkozóan, hogy többször ne fagyassza, hanem lehetőleg azonnal fogyassza őket?
Update1, nem mindegy - Ezzel teljesen egyetértek, persze nem feltétlenül úgy, ahogy ők gondolják. A Norbi boltok küszöbe vélhetőleg mágikus hatást gyakorol a termékekre. Valami okának csak lennie kell, hogy ha belép a hármas kódú összetevő mindenből 1-es, tehát bármeddig korlátlanul fogyasztható, karcsúsító portéka válik. Az amúgy 2-es kódú csicseriborsóból készült pástétom átlényegülve márkajelzett humusszá máris Update1 lesz, és számtalan példát említhetnék még. Tehát az új szlogen helyesebben: Update1, nem mind egy!
A kezdeti titok óta a zsír- és kalóriahegyek sem számítanak már, amióta a Brand az úr.
A Brand mindenek felett, ennek apropójára idéznék egy hozzászólást az Antal.Vali.com-ról. Mindenki döntse el kedvére, hogy a nép hangja által tolmácsolt eset megtörtént-e?
http://antalvali.com/comment/27067/a-brand-hatalma
A BRAND hatalma.....
Hello! Köszönöm a szívélyes fogadtatást! :D Eszembe jutott még egy ínyencség: Történt egyszer régen, hogy „Manager of Norbi” besétált az exmunkahelyem vezetőségére, és feltette a következő kérdést: „Melyik terméket nem tudják eladni?” A vezetőség pedig közölte, hogy az „XY műzliszeletet.” :( Manager: „Akkor arra ráírjuk, hogy Norbi, és megháromszorozzuk az eladást!” Majd amikor Managerünk el akart köszönni, megszólalt a vezetőség: „A recepturára nem kíváncsi?” Manager: „NEM!” Hát röviden ennyit arról, hogy mit is mond nekünk Norbi…