Class FM-et hallgató ismerőseim egyöntetűen elborzadva mesélnek az Update nasiművek újabb gyöngyszemének reklámjáról. Idézni senki nem tudta pontosan az ominózus beharangozót, de valahogy így hangzik a kedvcsináló szöveg:
Itt az új lekváros táska, rárepülök mint a sáska.
Mély örömmel konstatáltam, hogy Norbi elvégezte Klapka György Harminc másodperc alatt reklámguru lehetsz elnevezésű kurzusát, amelyet kimagasló eredménnyel abszolvált. A Vámház körút táskás szemű reklámzsenije mély főhajtással adózott tanítványa előtt e szellemi sziporka hallatán. Véleménye szerint a frappáns Update-kínáló ötvözi az általa képviselt letisztultságot a nyolcvanas évek reklámszlogenjeinek pajkosságával. Nevük elhallgatását kérő forrásaink szerint nem kizárható, hogy Norbi édesapja jegyzi az elhíresült Rákosi fotó mellett a Ne rázza ki, ne verje ki, Erikával szívassa ki! porszívóreklám szövegét, így a Lowcarb Vezérnek a fotóművészi kvalitásain túl volt kitől örökölnie a szellemes szófaragás tudományát is.
Igaz, hogy csak intuitív módon tudom állítani, hogy e páratlan rím Norbi agyából pattant ki, de ismerve szellemi munkásságának humor frontján prezentált remekeit teljességgel illeszkedik a korábbi szösszenetek sorába.
M Szegvári Hella önfeláldozásának köszönhetően közelebbi információk birtokába juthattunk arra vonatkozóan, hogy humanoid célközönség helyett miért vélelmezik a sáskák kiemelt érdeklődését a lekváros táska iránt.
Teszteltem....a lekvárostasit...Szóval....EHETETLEN...
Kicsi, fele akkora,mint a normál,zsíros,de mégis olyan száraz,mint a másnapos kenyér...a baracklekváron borzasztóan érződik az édesítő. Bevallom a RÉGIT imádtam,de ez 3 harapás után a kukában landolt.... Feladat teljesítve.....
S hogy a szavak ne befolyásoljanak senkit, íme a gasztrobravúr képi lenyomata…
Kedves Norbi! Kérlek, most vonulj el egy lakatlan szigetre, mert olyan sorok következnek, amelyet eleddig soha nem sikerült megemésztened… A nép egyszerű gyermekei tolmácsolják kendőzetlen véleményüket… Tudod! Ők azok, akik a te prémium, igényes termékeidet képtelenek megemészteni.
Judit Tóth Ez olyan, amit valaki megevett és kihányta és újra megsütötték..
Mura Eszter Úgy néz ki mint egy meteorit darab. Leesik, ott 10 km-es körzetben rombolás okoz. Istenem, rég láttam ennyire vicces fotót "ételről". Förtelem.
Puska Ági Igényes vásárlónak igényes táska igényes sóhertól.
Klára Mészáros Ez mi? Mumifikálódott disznófül a tavalyelőtti disznóölésről?
Rózsa Porcsin Egy kis fülzsírral. (bocsánat, gondoltam a képnél ez sem undorítóbb)
De akad olyan is, aki igyekszik simulni az általad kijelölt szellemi útmutatáshoz.
Szabó Katalin így vélekedik a termékről:
Itt van az új Norbi táska, kiadom a pénzem inkább másra.
Katalin nem maradt közömbös a sáskák által megélt tapasztalásokat illetően sem:
Röptükben megkóstolták a táskát és tömegesen pusztultak a sáskák.
Vigyázz, kész, sajt!
Szabad a gazda, hogy bármilyen Update terméket kívánatosabbá tegyünk retro szellemiségű szlogenekkel! Ha van ötletek, itt a helye a gyűjteményben! Az első mindjárt Norbitól kölcsönzöm, aki a mellékelt ábra szerint minden képes táskával és sáskával promótálni:
Itt van az új lekváros táska, mintha érte a pöcegödörben ásna a sáska.
Ez itt az új Update pizza, kamatostól kérem a pénzemet vissza!
Jaj de fincsi az új Update kókuszgolyó, ettől lesz a széklete kellemesen folyó!
Olyan könnyű az új Schwarz zsemle, hogy a gyomorba csak nehezékkel megy le!
Hűtőjén a szexi zsírmágnes, megkívánja minden Ágnes!
Gatto Negro hozta a tőle megszokott formát, zseniális sziporkáival sikerült megragadnia az Update-életérzést. Mindhárom reklámja az Update termékek jellegzetes tulajdonságait emeli ki. Illusztrációkat nehéz volt találnom, mivel aki életében néhányszor vásárolt Norbi boltban pontosan tudja, hogy a reklámfotók messze túlszárnyalják a valóságot. Beigli címszó alatt a reklámokban a Szamos-féle változat, King fedőnévvel csábítja a vásárlókat. Erre a termékre nem is lehet panasz, nagyon finom, csupán egy duzzadó egyenlegű bankkártya szükséges hozzá. Bezzeg a hagyományos beigli...Kicsit száraz, kicsit dohos, de legalább az Update műveké. Elöljáróban még két kiegészítéssel konferálnám fel Gatto Negro remekeit. Az Update termékekre átlagon felül sok minőségi panasz érkezik, amelyet a prémium fülek meg sem hallanak. Ha a minőség rendben, az ár/értékarány hat bicskanyitogatóan a vásárlóra. No és a rejtélyes Dr.Schwarz, aki azóta is rendületlen szorgalommal fejleszti a sötétebbnél-sötétebb termékeket, tehetségéhez méltatlan szerénységgel rejtőzködik a nyilvánosság elől.
"Itt a finom ápdájt-bájgli
Ez penészes. Megyek hányni."
Újdonság a cuffanós fánk,
az árától lesz tátva a szánk."
Alternatív batyureklám
"Esik a hó? Egyél batyut!
Norbi újabb reklámja.
Ám nagyot néz, aki egyszer
Ezt a batyut meglátja.
Itt a nagyság nem a méret,
Hanem inkább vételár.
Az is hülye aki ezért
Ápdájt boltban sorba áll!
A tészta száraz, mint az avar,
S mint egy esős hajnal, oly sötét.
Ez azért van, hogy jobban lásd,
Mily kevés a töltelék.
De a reklám...az blikkfangos.
Az agymosottak kedvére.
Egyél batyut, s hamar rájössz,
Mitől puffadsz estére.
És egy újabb kiváló batyu-ajánló excellente blogcsaládtagunk kútfőjéből
ez a norbi ápdét batyu
zsíros tésztás sötét kamu
fedjen engem inkább hamu
s verjen meg még ma a damu
nem eszem én sose batyut
nincs benne más, szőrös mamut
.......................
Ennyi volt a szlogen mára, gyűljön Norbinak az új fog ára!
(Forrás: Norbi Update facebook oldala, Juhász Barbara témaindítója kapcsán a Bojkottáljuk az Update termékeket csoport hozzászólásai, net )